En decemberdag

Hola Bandola!
Idag började jag med att gå hem till mina grannar för att leka med deras förtjusande barn. JAg ska nämligen bli barnflicka/barnvakt åt dom på rikrigt nu. Tidigare har jag bara lekt lite med dom då och då. Det var faktiskt jättemysigt och dom är hur gulliga som helst! :)
Sen gick jag hem och började nästan om från när jag vaknade för jag var tvungen att skynda mig upp förut.
Efter det började jag ta reda på om någon kunde göra något eller hade lust att åka till stan. Ingen svarade på länge så tillsist åkte jag in själv vilket var ganska skönt de med.
Vä inne i stan var det mycket folk, och rättså trångt. Jag fick mina ärenden gjorda ändå och fortsatte titta för nöjets skull. Jag har faktiskt lärt mig att inte ha ett sådant sug efter kläder längre. Det är väldigt skönt att inte ha det, särskilt i dessa bråda tider. Trots mitt icke-sug efter kläder föll jag för det här som jag redan spanat in på hemsidan;


Skitsnygg kjol, ser inte speciellt kul ut där på galjen. Men på är de så att man tappar hakan :P


Det är kassa bilde jag vet men det var så fint så jag var bara tvungen att ta kort på det. Och sen så är den ganska julig för den delen :).. men den är inte sådär rosa som den der ut.

Jaja det jag köpte var:

Knästrumpor, och tjocka strumpbyxor

En kräm och två special tandborstar från apoteket 8-)

Ha en bra kväll
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback