GLAD

HEJ!!!!
Jag har inte vart någon speciellt bra bloggare känner jag. Och som straff kan jag inte berätta allt kul som hänt för då blir det för långt. Men tillochbörja med kan jag säga att hippiedagen var kul och att de som var utklädda var väldigt bra och hade gått in hårt för det! Dock hade jag väntat mig flera som skulle bry sig om temadagen.

På torsadagen slutade vi efter lunch, jag hade mått ganska dåligt på onsdagkväll pga av allt sockerintag på onsdagen med kakaor, godis m.m. Så jag mådde sådär. Men efter luch var det slutspel för den älskade bandytuneringen. Och fyttifasen vilket drag det var. Jag, anna och paulla stannde och såg alla matcherna. 9c vann hela tuneringen, dom var grymt överlägsna och det blev en del dramatik med slagsmål och korssade fönster. Det var riktigt kul verkligen. Hejarklacken på lektaren skrek för fulla halsar och jag har nog aldrig haft så kul i äppelviken. Johannas brorsa Jesper var skyttekung, och det var helt absurdt hur bra han var.
När det var slut åkte jag till stan och handlade de sitsa julklapparna med paula.
Skönt att äntligen vara klar. På kvällen åkte jag på julbord.

Fredagen, den efterlängtade dagen.
Julavslutning i skolan, med en riktigt bra julshow och mycket glädje. Speciellt bra var Nisse i 8a och bandet med Petter i 9e som sjöng. Jag har gått och nynatt på deras låtar hela dagen. Efter det var jag med min underbara johanna. Och ni kan ge er på att vi hade kul. Vi fotade med hennes proffsiga kamera, och herreguuuud säge rjag bara. Hur lyckas jag bli så ful på alla bilder. Kul var det. Vi lagade en rolig luch bestående av ketchup, pasta och permesanost. Vi spelade gh och jag börjar bli riktigt bra faktiskt. Vi såg på top model, project runway m.m
På kvällen var jag rysligt trött och hade ont i magen. Men vid niotiden blev det ändå en liten prommenad.

OCH JAG ÄR SÅ OTROLIGT JÄVLA GLAD, LOV I TRE VECKOR UTAN NÅGRA LÄXOR, PROV ELLER ANDRA PROBLEM. JAG SKA HA DET BÄST. MERRY MERYY CHRISTMAS.
JAG ÄLSKAR ER
//hanna

P.S jag och anna är sams och jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer förtså.

D.S

Kommentarer
Anonym

du kanske ska säga vad ni har bråkat om istället för att bara tjata om det här inlägg efter inlägg efter inlägg???

2008-12-21 @ 17:33:48
Hanna

okej, jag kan berätta det för dig om du säger vem du e.. det handlade om ignorering

2008-12-21 @ 22:59:24
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Hanna

okej, jag kan berätta det för dig om du säger vem du e.. det handlade om ignorering

2008-12-21 @ 22:59:36
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback