Happy new year!

Halloj, det här blir mitt sista inlägg för i år. Känns konstigt att skriva så, men det är sanningen.
Idag har jag haft en riktigt skön dag! :)
Jag steg upp rätt sent och sen vet jag inte riktigt vad som hände.. jag läste min superbraiga bok och åt lunch. Efter det gick jag ut, då var klockan två.. På min promenad träffade jag min farmor och farfar. Vilken härlig överraskning! :)
Jag blev jätteglad, för vi ses typ aldrig trots att de bor så nära. Farfar vek av promenaden ganska fort och jag och farmor fortsatte en lång bit. Hon är helt otrolig, hon är 84 år. Nu tror ni säkert att hon går där med kutrygg och käpp och är halvblind och nästan döv men icke. Hon är lika pigg som en sjuttioåring och går i snabbt tempo. Och vilket minne hon har, skojar inte! Hon är så jävla intressant som person, hon har alltid någon ny historia eller skvaller att berätta.
När man pratar med min farmor pratar man i princip om tre saker; släktingar, bekanta eller sjukdomar.
Ni tycker säkert inte att det låter speciellt intressant, men jag skulle kunna gott runt hela bromma för pratets skull. Men hon bjöd istället hem mig på te.. och tre timmar senare var jag hemma...

Nu måste jag gå, så att jag hinner duscha och byta om tills gästerna kommer.
Jag ska iallafall fira det nya året med den bästa av de alla, Anna. Vi ska ha 100 % kul och ska därför inte klä upp oss eller nått sånt. Det blir nog inte speciellt svårt att ha kul, det har vi 100/100 liksom..

Jaja, ointressant för er antar jag.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA! PUUUUSSSS
//
HANNA

Kommentarer
Emma

Gott nytt år! <3

2009-01-01 @ 15:08:19
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Emma

Juste! Anna sa att du jätte järna kunde hänga med till Antiparos!! <3<3 Jag lovar dig detta kommer bli av, Älskar dig! <3

2009-01-01 @ 15:09:37
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Hanna

tack, du med! :)

ÅHHHH DU ÄR MIN ÄNGEL, FAN VAD KUL!

KLART DET SKA BLI AV<3

2009-01-01 @ 18:48:37
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Hanna

tack, du med! :)

ÅHHHH DU ÄR MIN ÄNGEL, FAN VAD KUL!

KLART DET SKA BLI AV<3

2009-01-01 @ 18:49:03
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback