Jahap

Nu sitter jag här igen, framför datorn alltså. Det gör jag mest hela tiden när jag är hemma. Nej förresten har jag blivit en riktig läslus. Men det har min svenskalärare trott om mig hela tiden vilket e positivt i det fallet.
Jag som trodde att jag skulle hinna mycket bloggande nu under lovet, men än så länge har jag haft fullt upp.. eller man kanske inte kan kalla sitta vid atorn och vara inne å facebook fullt upp men nu säger vi det för att det ska låta bra.

På lördagen minns jag inte vad jag gjorde på dagen, jo juste jag var på en glögg. Och var hemma och slog in paket.

På kvällen gick jag med min superjohanna på en mycket trevlig promenad. Ja, vi är galna som går och går hela tiden.

Söndagen, som var igår dvs började jag med att vara barnvakt åt mina grannar. Efter en natt med dålig sömn pallrade jag mig ändå upp, det var inte så jobbigt att leka med dom. Vi lekte med bilar, lego/dupplo (sånna där stora legobitar för mindre barn) blev tvingad till att äta en banan, lekte kurragömma och såg på barbiefilm och käka tunnbrödrullar :). För det fick jag 200:- efter att ha "jobbat" i ca två och en halv timma.
På tidigeftermiddagen åkte jag iväg till rosendals trädgårsmarknad med anna, hennes mormor och mamma. En tradition. Det var också som förra året marchalensdag haha så det var olika eldkonstvverk lite här o där.

Sen åkte jag direkt till mormor och åt middag där med familjen och mormors syster :)


En av min och johannas prommenader

Paaaaket

Ostbricka med te och min booook

Gårdagens lunch


Ha det bra
//hanna


Kommentarer
Jojo

Det är en bra bok :D

2008-12-22 @ 21:58:05
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Hanna

JA!

2008-12-22 @ 23:34:18
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback