stockholmarnas år lider mot sitt slut

Hejhej!

Idag var jag med sofia. Det var faktiskt riktigt kul! :)
Vi körde typ singstar hela dagen, sen gick vi ner och spelade pingis och rätt som det var hamnade vi inne i deras skafferi och där hittade vi rispuffar som hade gått ut nån gång i augusti 2007. Men det såg vi inte förrens efter ett tag. Sofia åt några och vi kom på att man kunde baka sånt där gott julgodis av det. Julgodiset blev lyckat och än så länge har iallafall jag inte dött av det. Det roligaste var att vi bjöd sofias storasyster på det som enligt sofia är överkänslig mot sånt. Haha, hoppas hon inte läser dethär.
Sen låg vi framför tv:n och knäckte nötter och drack glögg i typ två timmar. Vi såg bara på massor med konstiga serier där man inte fattar poängen med skrattmaskin i bakrunden. Trots det skrattar man..

Nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig så att jag är någolunda pigg imorgon. Jag vet inte riktigt hur jag ska fira självaste tolvslaget.. men större delen av kvällen ska jag vara hemma eftersom vi har gäster. Dock inga barn så jag smiter väl.. om jag hittar någon att smita till dvs.

Mitt te är kallt det är inte gott. Och dessutom vill jag ha min Johanna tillbaka.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback