Ta dig i kragen!

Hejhej.. jag är nästan rädd för att jag r tvungen att sätta upp ett dataförbud för mig igen. Ja, på jullovet. För när jag är hemma och inte äter eller sover så sitter jag i rincip vid datorn.. okej inte precis hela tiden, men nästan.
Det har nog att göra med att jag har så mycket tid. Men jag har bestämt mig för att läsa ut två böcker under lovet.
Det här låter knäppt men jag måste se mer på tv, det gör jag nästan aldrig.. inte bra.

Nej nog om det.
Det här är nog riktigt ointressant men jag har just hittat en toppenfin frisyr till min nya grån kofta. En äkta lilla-my-knut. Den sk ainte vara så spänd men det ska ändå inte hänga nått hår utanför..Det tycker jag var kul iallafall. typiskt nog är det ingen som ser mig nu.
Och bara för det går det inte att lägga in min bild på lilla my. Bajskorv.
Nu ska jag gå ner och trösta mig med lussbulle, och kanske nån knäck slinker ner.

PUSS OCH KRAM!
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback