Tillbaka

Hej hej, jag vet att ingen bloggar och läser andras nu mitt i sommarn förrutom dom som är som jag ( hemma och vänder för att sen åka nån annan stans) jag har haft en toppen bra sommar hittils med annies land, berlin, småland, grekland, segling, umgåtts med kompisar, shoppat, solat, badat och ätit massor med onyttigheter :). jag saknar alla massor, men nu på onsadg ska jag till glämsta och ska vara borta i tre veckor. man får mobiltider nåra gr i vecka typ 2-3. sms:a ialf så ringer jag när jag kan. puss puss!!

Här kommer lite bilder från de olika tripperna:

  

ANNIES LANDSTÄLLE: ARKÖSUND



BERLINMUREN: DIE MAUER(TYSKA)






SMÅLAND



GREKLAND



STOCKHOLMS SKÄRGÅRD <3

Kommentarer
molly

ååh! vad fina bilder! du är ju jätteduktig på att fotografera!

2008-07-26 @ 13:49:12
URL: http://mollina.blogg.se/
hanna

ha tack vad snäll du är, det e du med! saknar dej

puss

2008-08-12 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback