??!

Jag e så jävla trött på alla som sviker en. man tror att det är ens riktiga vän och man har jätte kul med den för stunden och när man vänder ryggen bort så händer nått helt annat som man inte trodde var möjligt. nån ljuger för en för att den inte ska bli ledsen för man tror att det e bästa lösningen för att inte göra den andra sur. eller så kommer man med en jätte dålig bortförklaring som man drar varge gång. det e ju fan bara kul att va många och om man är hemma hos nån har jag förstålse för att man kanske inte vill va så många men om man e ute, nä fyfan vad dåligt. ni kommer ju ändå bara tröttna på varann om ni ändå ska gå omkring och va med samma falska människor.. men nej, så e det inte jag vill att den ska tala sanning från början och att man inte ska vara tvungen att avslöja lögnen för att få vara med, ha rätt, få den andra att fatta att den var dum etc. jag trodde att vi hade nånting men nej jag trodde fel, ni e så falska. jag önskar att ni kunde fatta. jag vill vara er vän men om ni ska fortsätta ljuga och ha kul utan att seja något så många gånger som ni haft på ett så taskigt sett så skiter jag i er.

detta är inte mot en viss person, men jag vill att ni tänker efter och kanske märker att du är en av dom som jag skrivit om.

Kommentarer
hedvig

hanna jag är så jävla ledssen! men det var ingen bortförklaring med bessans mamma! det var fler än du som inte fick komma! ffööörlåt älskling! jag ljuger inte! jag förstår att du är arg på mig nu, men jag vill inte bråka!

2008-06-13 @ 11:29:26
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
hedvig

och faan jag hittar inte ditt telefon nummer! jag har det inte inlagt! och på missade samtals listan står hur många nummer som helst!

snälla skriv ditt nummer! eller riiing mig! puss

2008-06-13 @ 11:37:03
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
gustav

e det mig som du menar så sa bessan att vi inte ficka vara flera det var andra som inte fick komma

2008-06-13 @ 12:09:42
hanna

nä det här som jag hara skrivit har jag känt sen länge tillbaks. har jag sagt att det bara är det fel? jag snackar inte om en fest, jag snackar om månader och sådär tio fester som du kallar det.

2008-06-13 @ 13:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback