Så jävla skönt

Hej hopp gummi*****. igår var jag i stan och köpte lite viktiga saker inför sommarlovet. som bikinisar och flipflopp. jag köpte också en snygg plånbok på divided som matchar mina blå klackaskor perfra för endast 39:50. vilket kap! :D och det bästa utav allt var min nya mobil!!!! min förra samsug är bara att slänga i väggen alltså. bläääääää på den. nu har jag en sony ericsson s500i. lovley.

idag var jag bara hemma och segade = as skönt. jag har typ sovit till ellva tolvarge dag sen skolan sluta. man mår så br av att vända på dygnet, haha :D. men när jag satt och hade kollat igenom nästan alla fotografier i ett skåp ringde min lilla annie och frågade om jag ville baka bullar. självklart sa jag! :) så då var jag med henne resten av dan vi drog till ö o b när vi hade ätit haha hon hade hittat ett bra erbjudande på saker till koja som vi målade om. annie och alla hennes idéer *suck*. turen gick vidare till klasollson där vi va i typ en timma haha och köpte massa med saker... vi såg en as cool banantelefon ialf. men nu ska jag ringa anna pusss pusss!!

Kommentarer
molly

det är inte lika roligtnär man måste vända tillaka gygnet till skoltid... suck

2008-07-26 @ 13:51:32
URL: http://mollina.blogg.se/
hanna

nä verkligen inte och den här sommar har gått skitfort

2008-08-12 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback