Cotton eye Joe

Tja jag vet att jag e en kass bloggare under skolveckan men jag har varken tid eller ork till det. Samma ursäkt varje gång..
Men om ni tagit er tid att logga in på skrattarns blogg kan ni lika gärna ta och läsa det här
I Måndags var jag med anna när den korta skoldagen var slut. Vi åkte pulka, det var kanonkul 4/5 tousters!
Tisdagen fick jag en sjukt stor stöt på närven vid armbågen så att jag var 99 av 100 på att jag skulle börja gråta, om man kan säga så :S När jag sprang ut i korridoren av chock och för att jämra mig och skälja handen om det skulle hjälpa så träffade jag sanna anna a och hedvig :). Den lektionen var trög och vi såg en himla tråkig film. På franskan var båda lärarna sjuka för franskagrupperna så vi fick se film tillsammans. Najs! På svenskan var även den läraren sjuk så vi fick american pie, the naked mile! haha hon lät oss sen den istället för en annan film. Lätt pinsamt kan jag säga när hon upptäckte vad det var för film..Tyvär ingen film på matten men den var faktiskt kul för första gången på rikrigt länge, jag och emilia korossade.Efter skolan var jag med paula, emilia och anna. Jag tänker inte berätta vad vi pratade om. Ni skulle sjukt gärna vilja veta. MOhaha vi åt chocklad kulor. Sen när jag kom hem gick jag en promenad med charre och hennes hund candla.Ingen tennis.
Onsadag; lång dag, kul jumpalektion med dans. Sjukt oseriös från min sida. Var väldigt trött på kvällen...
Idag all min älskade snö är borta! Den som var så mysig och gjorde att det fanns något att göra något kul på rasterna.. okej jag har aldrig haft en tråkig rast men ni fattar vad jag menar. Det är mörkt, blött och äcligt ute. Jag har bestämt vilken låt jag ska ha på min uppvärmning på jumpan. Det är rubriken, ingen höjdare men den är rolig och bra puls. Ni känner säkert igen den från telirabredbandreklamen om ni inte vet. Fick reda på en grej som gjorde mig sjukt glad som jag ska göra i sommar. Älskar den personen otroligt. Du ska få ett inlägg senare.
Imorgon FREDAG FÖRFAN! vi börjar 10.20 wuhu p.g,a sjuk svenskalärare och alla underbara tjejor i min klass ska till gateu och äta gemensam frulle! :) Sen har jag bara hk, som är jävligt jobbigt men sen bara So och jumpa! och jumpa är som att jag vet inte. att alla glädjeceller sättter ihop sig i korppen så man blir alldelles flummig och lycklig! haha

 Mormors uråldriga mobil haha! väger typ fem kilo och är minst 5 cm tjock. Haha het eller vad?

//hannapanna päronpuff! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback