F.E.L

Jag är ganska konstig just nu. På msn var jag väldigt konstig haha. Det jag försöker komma till är att jag har alldelles för mycket slarvfel i mina inlägg. Jag vet att ni stör er på det för de gör nämligen jag så in i roten. Klart jag vet att alla kan stav till det men iallafall. Det värsta som finns är folk som särskriver, det kan vara svårt att veta men herregud alla jag ser som gör det/som är ganska många) går i sjuan.. t.e.x jätte mysigt istället för jättemysigt eller idrotts lektion istället för idrottslektion. Jag vill inte påstå att jag är exemplarisk. Men ni får säga till om jag gör för mycket fel för jag orkar inte läsa igenom mina texter här jag gör det bara när de publicerats och då orkar jag inte gå tillbaka och fixa. Jag är slö som en hösäck men vad ska man göra i dessa tider?

NI ÄR TROLIGEN BÄST
//hanna

Kommentarer
Johanna Thedéen

Håller med, man måste lära sig att sätta ihop orden rätt :)

2008-11-28 @ 16:53:36
URL: http://anywayday.blogg.se/
Hanna

japp, självklarhet!

2008-11-28 @ 18:04:10
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback