Det blev såhär

Hej idag började jag dagen med att bli osamsm med Daniel vid frkosten eftersom jag inte han duka av och vi var de sista som åt i familjen. Han skrek på mig men det skte jag i... Jag han iallafall till skolan med lite marginal konstigt nog. Jag hann faktiskt springa till klövervägen på en minut tror de eller ej och sen gick jag uppför backen med sällskap av stella resten. Vi fick vara i datasalen på no:n vilket betyder att man knappt gör nånting men att man ska göra resten hemma om man inte bllev klar (om ingen blev). Sen var matten väldigt kort idag eftersom no:n var längre.. så dana pratade bort lektionen förutom att vi fick fylla i nåra papper till utvecklingssamtalet. Inte så jobbigt.. Sen var de bara engelska kvar och det gick som en dans på rosor... med philips färscha andedräkt i örat.. förlåt men testa tandkräm.

Efter skolan var jag med Anna, hon tvingade på mig tre storlekar försmå inlines. Vi åkte lite men kände att jag inte kunde använda min erfarenheter när de klämde så mycket. Sen gick vi in och åt mellanmål jag åt vanligglass med smält mörk choklad. Otroligt nyttig.. iallafall inte glassen.
Sen när jag kom hem var till min stora förvåning Daniel inte arg längre. Han var faktiskt jätte glad och trevlig mot mig trodde att han smidit någon fin plan eller så men icke det var naturligt eftersom han har fortsatt med det ända tills nu..
Du kanske har mognat iallafall, tack bror!
Sen lagade vi middag och snackade o sånt.



En konstig bild jag bjuder på

puss//hanna

Kommentarer
Johanna

Snyggt linne :D

2008-10-09 @ 17:02:13
URL: http://anywayday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback