Bra gjort säger jag bara.

Hej idag hade vi matteprov, det gick väl helt okej tror jag.
Men nu ska jag komma till det hemska som hände idag, Jo larmet gick. Och det var nog det läskigaste, jobbigaste, hemskaste och jag vet inte vad på riktig länge. Det gick inte att stänga av det och knapparna fngerade typ inte. De på larmcentralen sa att det bara var jag som kunde stänga va det men det gick inte och knapparna trycktes in och stannade. Som tur var kom mormor hit som vanligt och utan henne vet jag inte vad som hade hänt. På en blogg kanske man inte ska vara för tydlig och detaljerad med sånt här men det var iallafall otrolig läskigt och det stängde av sej av sej självt men sen gick det på igen, och det höll på att tjuta i kanske en halvtimme innan jag fick av det helt och kunde ringa tillbaka till pappa som var påväg från jobbet och insellatören och alla som vi var tvungna att ringa för att få av det. Nu berättade jag inte så detaljerat men jag vågar inte röra det här larmet förrens han som är här mnu gör det idiotsäkert.
Jag måste bara tillägga en grej, skaparna har verkligen lyckats med att få en att få panik även om man vänjer sig efter ett tag. Jag började nästan gråta och ni som känner mej väl vet hur sällan jag gråter. Jag visste ju liksom inte om larmet var på eller avstängt eller om det kunde gå ingågn igen när som helst? Mitt hjärta kommer nog inte banka när jag är 50 jag gjorde av med alla slagen idag istället.

/hanna

Kommentarer
Johanna

Larm är läskiga, de vet vi alla ;) stackars dig!

2008-10-02 @ 19:00:34
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

ja som fan

2008-10-02 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback