No happy ending

Hej hej den här dagen började väl bra men sluta rätt dåligt. Jag hade sovmorgon oc var ensam hemma, kan det bli skönare? Badade länge och eftersom jag inte var särskilt hungrig. Men sen fick jag lite bråttom men han som alltid annars iallafall. På rasten gick jag anna och paula och kollade hur långa vi var och vårt BMI hos syster. Jag har inte växt en milimeter på ett helt år! Tänk om jag stannar här på 1,57? Nej så kan det inte vara. Jag hade fortfarande syn som en örn :P och mitt BMI var perfekt! BMI är för er som inte vet hur mycket man ska väga för sin längd.. Anna och paula vägde för lite och låg bara på 15 och jag på 17!! dom måste gå upp 6 kilo haha!! nejdå ni är så snygga så. Alla växer typ om mig :S Paula som är ganska kort är typ längre, anna också, emma min lille vän, och hela bunten! Min kusin blev jävligt glad när han idag märkte att han är en typ halv decimeter längre än mig!! det skiljer sej typ bara 2 månader mellan oss. Jaja... Det dåliga med den här dagen var på jumpan. Mitt absolut favoritämne gick alldelles åt spillo när divorna, det vill säga killarna kom fram. Vi spelade fotboll som är väldigt kul men dom var så jävla egoistiska och tänkte bara på att vinna och att dom själva är bäst. Massor med tjejer hade massor med bra lägen eller chanser men istället passar dom bakot eller in i gröten så att den chansen går förlorad bara för att dom inte ger tjejerna nåra chanser. Men jag vet att man aldrig ska ge upp och så men hur jävla lätt är det när dom fullständigt skiter i än även om man ropar. Men efter skolan var jag med emma det är alltid lika kul varge fredag och vi hittar alltid något vi skrattar åt. Idag var det några nya filmer haha :D

Sen till dålig sak nr 2 var att jag blev fett dissad av nåra kompisar nu ikväll. Men det orkar jag inte skriva så mycket om men jag tycker det var ganska dålig stil och gjorde mej lite ledsen.
Men jag har faktiskt vart på släktmiddag hos farmor och farfar nu ikväll. Det var trevligt. Det var typ som vanligt.. det vill säga att man typ spear kort när vi ätit och det blir alltid slagtvåa. Det är ett kortspel som går ut på att slå den som har lägst kort på händerna. Eftersom alla tar i för kung och fosterland så har jag typ ett blåmärke + att handen är halft bortdomnad. Men sånt får man leva med i vår släkt haha.

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra men någonting blir det alltid ;)

//hanna


Sorry emma för att jag snodde de här bilderna



Kommentarer
Johanna

Hehe, mitt favvoämne svenska blev också förstört idag när ulla britt (hon va vikarie) gav oss ett läxförhör på satsdelar som jag INTE hade tränat på.

2008-10-17 @ 23:14:28
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

jobbigt :(

2008-10-17 @ 23:15:06
URL: http://skrattarn.blogg.se/
Anonym

coola bilder, ni ser ut som modeller:)

2008-10-20 @ 21:45:33
Anonym

coola bilder, ni ser ut som modeller:)

2008-10-20 @ 21:45:48
Anonym

ojojoj, nu skrev jag det 2 gånger...

2008-10-20 @ 21:46:36
Anonym

ojojoj, nu skrev jag det 2 gånger...

2008-10-20 @ 21:47:18
hanna

haha, lungt. iallafall emma. inte jag :P

2008-10-20 @ 21:47:31
URL: http://skrattarn.blogg.se/
hannasfotoblogg.blogg.se

de 3 sista kommentarerna är från Hanna Sa.....glömde skriva namn, hehhehe

2008-10-20 @ 21:49:25
hanna

jag fattade nästan det och du är jätteduktig! :D

2008-10-20 @ 21:50:41
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback