Nu jävlar.

Tjenare jag känner att de verkligen var gått för lång tid sen senaste uppdateringen. Nu är det fredag senkväll och jag kom hem från Anna Agardh för ett tag sen.Det var jättemysigt. Eftersom jag har mycket att berätta tar jag typ fem saker från varge dag.. jag måste bara säga att jag är mycket trött. framför allt på skolan:

Tis: Ganska kort skön dag, gick hem och försökte plugga det gick sådär. Spelade tennsi på kvällen. Inte så mycket mer hände..
Ons: Låååång tråkig dag 8-4 blää. Vi slutade med jumpa som vanligt, slog person bästa två varv på slingan. Jippie! gick hem och plugga skiten ur mej fastän jag var skittrött.
Tors: hade so-prov, gick nog bra faktiskt. Ganska lång dag oskönare än onsadagen trots kortare.. var med eirik och gustav efter skolan. skrev klart en svenskaanalys in på nästan natten.
Fre:Vandringsdag, mycket trött sådan. Kaos.Åt godis med hedvig och myste.Var med emma och lina. Emma och jag skrattade tills vi kikna. Var med några trevliga tjejor på kvällen.
Lör(imorrn): Ska åka till stan med Lina, Fest på kvälllen.
Sön(övermorrn): Vara med alice, spela tennis.

Han en bra helg!
//Hanna


Tisdagens mellanmål, vaniljyougurth med russin. Och en banana.

 Läxor prov och inlämmningar

 En bild från vandringen

Kommentarer
hanna

alla ser jättetrötta ut förutom jag!!!:D

2008-10-15 @ 19:53:43
hanna

haha nejdå

2008-10-15 @ 19:55:36
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback