typ helgblogg eller?

Tja jag bloggar typ aldrig tisdag-torsdag eftersom jag är väldigt upptagen av en enda grej då, SKOLAN!
Men nu ska vi inte prata om sådana tråkigheter som skolan, nej för vet ni vad, det är snart höstlov. Vilket betyder att jag drar till turkiet! tjoho :)
Men först blir det helg, det ska bli skönt det med. Jag bloggar typ bara på Fredag-Måndag för då är det inte så mycket andra saker man måste  tänka på. Jaja den här veckan har vart helt okej de tre tidigare har varit mycket mer intensiva. Här kommer lite olika bilder från veckan.

 Min och paulas hundar som simon gjort

 

 Hanna och alice,söndag

//hanna

Kommentarer
hedvig

haha jag stör mig verkligen på att alla går omkring med jobbiga balong djur i hela jävla skolan! är det simon som gjort alla??

2008-10-19 @ 21:24:40
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
hanna

jaa, varför är det så farligt? dom e ju jättefina! :)

2008-10-19 @ 22:22:58
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback