HELLO THERE SWEETIIE

Idag(tisdag) har jag vart i skolan. Ja det var som alla andra tisdagar, lagom tråkigt lagom kul. Efter skolan spelade jag tennis med Charlotte o Amelia. De gick mycket bättre idag än förra veckan. Kan ha vart min nya tränare, när man ska ha en ny tänker man liksom "  nu ska jag visa henne vad jag kan" och då blir det oftast dåligt men idag hade jag annan inställning och det gick mycket bättre och fick massor med beröm. :)

I går var det måndag och vi hade som alla måndagar kort dag! härligt!
Efter skolan var jag med härliga paula :).
Vi bakade en supersmarrig kladdkaka som tog slut på några ögonblick. Sen träffade vi paulas super gulliga lillebror Otto! han e bara en månad och nåra veckor. Vill också ha en men det är bara att glömma.. :P

I helgen var jag på lördagen hemma hela dagen gick upp sent och åt sen frukost som en äkta helg asså. Sen efter lumch satte jag igång  och jobba! jag hjälpte mamma o pappa med deras fest. PÅ kvällen var servi tris och känade i hop 250 spenn!

Som jag sen på söndageftermiddag efter en timme tennis med annie. åkte in till stan med charlotte och köpte en tröja på monki typ svart lite magtröja och en knallblå mössa  på gina tricot.

Tack o hej lever pastej hoppar in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback