Samma hus

Hej hej idag var det fredag! det gillar vi.
När skolan var slut efter att ha ätit en andra fukost och en luch i skolan gick jag hem till Emma.
Vi gör alltid något på fredagar det är en god vana.
Vi gjorde inte speciellt mycket, som vanligt alltså. Vi åt mest bara mellis och pratade. Sen jag på lite när hon stickade sin mössa. Den blir faktiskt jättefin! Ser typ köpt ut.
Sen gick jag hem och logga in lite på datorn innan middagen.
Vid halvniotiden gick jag till Hedvig som bor i samma lägenhetshus som Emma. För att därifrån åka hem till Nelly i Högland på typ filmkväll. Det var mysigt vi såg på en rolig men konstig film som hette typ Rödluvan.

Här är ialf lite bilder från dagen:
 Min sko

 Fina blommor utanför Emma/Hedvig



Emmas fina gardin

 Mössan

Emma :)

Mössan

Emma :D

 HÖST





Jag och Hedvig på väg hem

ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback