Garderoben, ja vad mer kan man säga?

Hola amigos!

Igår började dagen ganska tidigit med att jag mamma och bror åkte och gjorde nya pass. Jag försökte att bli bra på bilden denna gång men jag ser mer ut som en hemmafru från 50-talet. Haha! Jag var tvungen att springa och mäta  mig i sista stund och jag hade en hög knut och fertsom mitt hår fortfarande var fuktigt sedan att jag tvättat det så skönk den ner till mitt på bakhuvudet och blev lös där fram. Jaja ingen förstår nog vad jag mernar. Jag kan lägg ain en bild på det nya och det gamla sen när jag får mitt nya pass.
Sen åkte jag hem till den fina Lina och käka kladdkaka, gjorde inte så mycket och gick en promenad. Sedan var det dags för barrnvakt och jag gick och hämtade dom. Efter middagen kom vår käre datatekniker som ska sluta som det. Samma kille som var med i spexet i fredags. Så nu är min dator precis som den ska vara. Sen kom Anna och vi hoppade studsmatta och drack te. Sen blev det ett lååååångt telefonsamtal med Mands.

Denna dag började med att jag gick upp, nu blir ni förvånade va? Jag gjorde mig i ordning och allt sånt där, gick till klöver för att möta Hanna och Mands. Vi åkte till staden. Sen när vi kom hem gick vi hem till Hanna och "degade" hihi. Och hoppade studsmatta eller mer fightades.. tills hennes granne med kompis snodde den ifrån oss! BÖHÖ. Sen på kvällen städade jag mitt rum och garderoben. Garderoben är alldeles för liten. Jag som ville ändrta om, och vad slutar det med? Jo, att dte ser likadant ut som när jag började. Jaja.. det var iallafall skönt att få gjort. Sen såg jag på Scrubs. Det är roligt.

Bild: Mands hårband på Hippiedagen

Tack och hej, leverpastej.
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback