Iris

Ja hejsan på er. Jag har nog en del att ta igen på bloggen.. men en vanlig och ytters tråkig kommentar är jag orkar inte skriva så himla mycket. Dessutom är det väl ingen som orkar läsa ett superlångt inlägg utan bilder för tillfället? Nä precis. Här kommer en sammanfattning av det senaste i mitt liv;

Jobbig vecka med mycket inlämmningsuppgifter och läxor. Våren är här och jag är lättad! Jag har börjat cykla till alla ställen man brukar gå i princip. Det är roligt på No:n. Det är påsklov, min ekonomi är bra plus att det är ny månad! Ikväll var jag på spex* som var riktigt bra. Jag hade en rolig eftermiddag med nåra kompisar samt en god middag på resturang.

*= Ett spex är som en teaterpjäs för studenter eller mer sånna som pluggar på ett universitet. Jag var på KTH's eftersom en kompis till familjen medverkade. Alla som gör dn och spelar upp alla förställningarna är inte profersionella eller utbildade bara jävligt bra och kreativa! :D hoho, där fick ni en bra föklaring va?

Nu ska jag gå ner och ta en kopp te, krypa i säng och sova ut.
Rubriken är en sjukt bra låt tycker jag med Goo Goo Dolls. Eftersom jag inte har fattat hur man lägger in youtubeklipp kan jag inte visa den men gå in på youtube eller spotyfi och lyssna på den. Jag tror att de flesta kommer känna igen den :)

Puss o kram!
//hanna
Bilder på äppelträdet.. :)

Kommentarer
emma

Förlåt för igår :( Igentligen var det rätt onödigt att åka ill stan för det jag hadesätt att jag skulle köpa skule intekomma in förns i MAJ! :P Men jag älskar dig det vet du! <3

2009-04-04 @ 08:58:54
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Amanda

haha, aa den är så grym! :P hoppas paula ser det här inlägget så får hon se att jag inte är ensam om att gilla goo goo dolls!

2009-04-04 @ 19:03:21
Johanna

Checka designadinblogg.se om hur man lägga in, riktigt lätt faktiskt :D

2009-04-05 @ 11:18:50
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback