Slut och Början

Igår var sista sommarlovsdagen. Inte speciellt dramatisk. Gjorde inte så jättemycket.. såg på en del bra serier och var hemma hos Eirik en stund.. På kvällen jag en promenad med najsiga Soffan som jag inte träffat på hela sommarn.

Idag var det upprop.. inte så spännande.. typ nytt schema som var ganska sämst, penna och sudd delades ut samt lite information. Yiiha! Uppropet var endast i 40 minuter eller så alltså blev detta ännu en ledig, härlig dag. Den spenderades med Pulan och sedan tillkom Anna G... :) Jag var också hos tandläkarn och fick veta att det inte dröjer långt förrens plåthelvetet är borta. Tjuuuhuuu! :D

Kompass från båten i sommras :)

Nu blir det glass i glas innan jag rundar av dagen.
Puss och godnatt!
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback