Talk

En av de bästa låtarna som någonsin gjorts. Me love Coldplay.
Hej på er! Dåligt med uppdatering och jag som haade lovat minst varannan dag. Pff! Illa Hanna, illa.
Igår åkte storebrorsan utomlands..ett år. Hjälp. Kul för honom men ganska tomt för mig. Men men..jag kommer nog träffa honom på jullovet.
Annars då? Jo, livet leker väl. Jag ska idag träffa O.J ..hon har vart på klassresa och hade tydligen något spännande att berätta. Låter kul..man vet ju aldrig vad som kan hända på klassresor liksom.

Jag vet inte om jag har något intressant att skriva just nu..
Här får ni tre fina bilder av mig iallafall!



Alla från vår klassresa i sjuan som ägde rum på Utö :)

Puss och kram
//hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback