Aha Aha I Like It

Tju sen mitt förra inlägg har jag faktiskt röjt upp i mitt rum och bäddat. Jag är så jävla bra på bädda att det ät helt sjukt :D
Någon engelska har det naturligtvis inte blivit men nagelmålning ska ske inom snarast. Vad snarast nu räknas som.
Men jag har faktiskt fixat på pappas present, men jag tänker inte skriva vad det är ifall att han skulle läsa. Den är väldigt fin och ganska personlig. Tur att man bara fyller år en gång om året, så här snäll orkar man inte vara varje dag XD

Jag har också hunnit gå igenom den kommande veckan i min allmernacka om snart tar slut. gahh den som är så fin.
Jaja jag vet hur töntigt det låter med att "gå igenom veckan" men jag var bara tvungen att skriva det så att inte inläget skulle bli för kort.

PUSSAR
//hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback