Brorsor är bra

Hejhejhej!
Jag älskar att blogga men det märks nog inte. Så jag var bara tvungen att berätta det.
Nu funkar mitt internet igen! YES, säger jag bara. Och själva datorn ktånglar inte speciellt mycket heller. Nu har jag iallafall gjort en back-up på en annan hårdisk i fall att den skulle kolappsa igen.
Jag har iallafall saknat en massa bloggar och youtube, my life. Nej nu är jag en riktigt datanörd. Men det är ju vad jag är så jag behöver inte dölja det. Men jag läser faktiskt en riktigt bra bok just nu så jag kan läsa den när det kniper.

Jag orkar inte berätta om vilka jag varit med och gjort de senaste dagarna för jag tror inte att det är så värst intressant.
Men idag var det ÄNTLIGEN min älskade tennis. Och fyfan vad kul det var, äntligen, vad jag har längtat. Och vi fick en ny tränare som var skitsnygg och riktigt bra. Han var liksom seriös tränare samtidigt var han snäll. Han hade sjukt vältränad kropp och såg ut som 19 men var 25(!)... Dessutom är gruppen fylld med kompisar. Jävligt nice, sånt gillar vi.
Och nu ikväll var jag och åt pizza med Daniel på vedungnen, myyyysigt. Det var faktiskt trevligt, brorsor är bra när dom är på bra humör. Jag åt en supergod pizza med oxfilé och gorgonzola. MUMS!

Men nu måste jag nog sluta blogga, är serveringspersonal(nu igen) men men.. jag kännar ju pengar på det. Jag har typ vart det fem gånger på typ tre månader känns det som. Jaja pappa har fakitskt inte "herrmiddag" speciellt ofta så man ska inte klaga. Haha nördigt värre, men jag känner de flesta så det e kul.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback