Den handikappade fotografen

Hejhejhej, fredagen lider snart mot sitt slut och jag är vansinnigt trött. Därför är jag just nu tvungen att göra ett inlägg.
Idag som alla andra fredagar sov jag för länge och fick stressa till skolan, och av någon outgrundlig anledning hinner jag alltid utan att springa. Tack för att det finns något man kan vara säker på. Bilden gick bra men det var jättemånga som inte var där. Jag satt och och drygade om man kan säga så mot Björn, Åke och Niklas hela lektionen. De var kul, hahah!
OBS, jag är ingen dryg människa det var bara ett sånt tillfälle man kunde vara det!
På So:n fick alla presentera sina släkter och alla generationer man kunnat spåra i sin släkt. Jag kom hela ellva generationer bak i min farfars släkt! Holi makaroni. Gympan var kul, älskar gympa. Jag var svettig som en korv efteråt. Då gick jag hem till emma där hon och lina bakat scones och chailatte. mums fillibabba! Tack finfina flickor!
Sen fotade vi med Linas D60 hon fick när hon fyllde år i onsdags, grattis i efterskott och tack för den goda tårtan och chokladbollarna! :) Och sen fick vi ju en instruktion om vårens sminkmode av din proffsiga mother ;). Hon är beundransvärd! Och nu tillbaka till idag, jag måste också berätta att det är synd om lina som hoppar på kryckor. Hoppas din fot blir bättre snart.

Nu ikväll var jag med några kompisar och myste. Myyyysigt!

Nu måste jag gå och spåtta innan allt tandborstelödder rinner över läppen.
Godnattpuss!
//hanna


Kommentarer
hedvig

ja du satt och skrattade hela jävla lektionen medan jag fick sitta vid stela bordet!!

god natt gumman <333

2009-01-24 @ 00:50:22
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
hanna

haha, förlåt! :) men du kunde kommit och vart lika elak som jag, mohahah<3<3

2009-01-24 @ 13:27:38
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback