En skön söndag i första klass.

Någon träff med Alice blev det inte, men jag gråter inte för det. Skolan går före allt, speciellt i hennes ålder. Så vi får träffas någon annan dag. Jag älskar dig ändå räääkan :).

Istället blev dagen såhär; väldigt skön om jag får tala om vad jag tycker
Går upp någon gång innan 11 åt frukost, tog ett varmt bad, laddade ner lite musik, åkte in till stan och köpte födelsedagspresent till far min, träffade min kusin från skåne av en slump i alvik och fick en trevlig väntatn på tolvan, åt luch och sprang ut och jogga med bästa vännen, kom hem åt nybakta scones med några av pappas bästa kompisar och sitter nu här och chillar in front of my computer 8-).

Nu ska jag röja upp mitt rum och bädda in nya lakan i min säng. Sen ska jag måla nglarna och läsa i min engelskabok.
Så kommer det nog inte bli men det är så det borde bli, men ibland orkar man inte göra det nödvändiga. Som nu så jag siter nog kvar ett tag.

En rolig lunch från en dag på jullovet :)

Ha det bäst
//hanna 

Kommentarer
Alice M

RÄKAN? :O

HUHHH?

2009-01-18 @ 22:01:03
Hanna

hahhah, nått spontatn X)

2009-01-19 @ 17:18:26
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback