I'm back

Tjo.. sorry för den dåliga uppdateringen. Jag är verkligen ledsen. Och sorry till alla er som klagat.. haha
Men jag har vart på ett jätteroligt ställe och träffat en massa nya kompisar och lärt mig en massa kul saker.
Dessutom har jag lärt känna mina kompisar sen tidigare ännu bättre..jag är glad att ag åkte dit.

Men tyvär krånglar min dator så det här blir inget lång inlägg. Den kan stänga av sig vilken sekund som  helst..dessutom måste jag hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen...TRÅK!
Idag har jag iallafall haft spa med jojan här hemma.. vi bastade och åt en massa goda saker och såg på Kopps och top modell. Mysigt mysigt..

Imorgon börjar skolan.. ska bli väldigt kul att träffa alla.


Ha det gott
/hanna

Kommentarer
Johanna

Men ingenansiktsmask blev det.. haha, vi åt upp avocadosarna ist ;D puss på dig <3

2009-01-07 @ 22:03:33
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Hanna

haha, jaa! :D det var gott

2009-01-08 @ 20:19:18
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback