Jag är nog tvungen att banka

Fatta om en vecka sitter jag på bussen med världens bästa klass, dock ska inte alla med från vår klass och då får man väldigt mycket space att vara på, påväg mot skidanläggningen Kungsberget Branäs för att åka skidor med skolan. En hel dag, det är den roligaste skoldagen på hela året. De är helt sjukt. Jag har längtat sen förra årets kväll då jag kom hem ända tills nu, jag är fullt seriös jag har tänkt "fan vad kul det kommer bli" hela tiden. Och nu är det inte långt kvar. Åka skidor med sina kompisar det finns nog inget bättre. Jag har inte fattat än att det är en om en vecka det händer.
Det är en helt fantastisk känsla som inte går att beskriva, den kan bara genomföras.

Det finns nog en himla massa människor som hatar skidor, tycker jag överdriver enormt eller tycker att det bara är ett allmät töntigt inlägg. Men jag älskar skidor så jag bryr mig inte om vad ni tycker.



Kall snö innanför tröjan
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback