SUGURDA!

Ett inlägg nu innan jag ska sätta igång med alla inbjudande läxor. Min pappa fyller år idag, GRATTIS GRATTIS GRATTIS PAPPA! Även Katta gör det, så ett stort grattis till dig med. förlåt alla jag missat att skriva grattis till under mitt liv, här får ni också ett stort grattis!

Om ni undrar över rubriken är det mitt och mollys nyuppfunna namn. väldigt snyggt om jag får säga vad jag tycker. Kom
inte på någon bättre rubrik, men den är ju inte så illa!

Värt att veta om mitt liv för tillfället;
Jag längtar verkligen till kunsberget den 29/1 med skolan..
Jag blev väldigt blöt och äcklig idag påväg hem och till tennisen.
Tränaren var lika snygg även idag
Vi har fått sovmorgon första lektionen imorgon, sånt gillar vi!
Anna är sjuk, stackars lilla dig
Jag har iunte ont i mina tänder längre, såhär en vecka senare
Nu ska jag gå ner och sätta på potatis.

Pappas födelsedagspresent från mig:

Ett underlägg med bilder i

En godisskål

Godis från gottexperten

Det andra köptes här ^


Ha det bra
//hanna


Kommentarer
Katta

tack hanna!:)

2009-01-20 @ 18:37:26
Anonym

varsegod! :)

2009-01-20 @ 21:54:58
J O H A N N A

Jag längtar också till Kungsberget! Vi ska åka tillsammans :)

2009-01-21 @ 19:54:23
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Anonym

självklart! :)

2009-01-21 @ 21:13:35
molly

PRICKGODISAR! dock inte den goda sorten...

2009-01-26 @ 21:46:15
URL: http://mollina.blogg.se/
Anonym

nä, dom är inte speciellt goda faktiskt

2009-01-26 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback