Hej och Hejdå

Tjena!
Snabbt inlägg för att visa att jag excisterar. Kom inatt/gårkävll hem från den härliga staden Amsterdam. Mycket trevlig stad med en blandning av hasch, marjana,cyklar, kanaler och människor. Det är alltså lagligt att knarka, det är full med folk eftersom det är en tätbefolkad stad och de flesta tar sig fram på cykel.

Idag har jag mest packat, vart med Emma, tagit en promenad med Niklas och druckit cider. Och lite andra grejer som nog är ganska obetydliga.. som om inte dom innan var det med hahhaa.

Inatt bär det av till Grekland. Med bästisen Emma. U-n-d-e-r-b-a-r-t. Vi kommer ha det riktigt jävla bra! :D
Så därför måste jag nu gå och lägga mig. Här får ni två bilder från Amsterdam...


Puss och godnatt
//hanna

Kommentarer
Amanda

åh! ha det så kul!!!!

2009-06-23 @ 00:14:21
URL: http://saganomamanda.devote.se
o.j

shit vad kul!! ha det asbra!

2009-06-26 @ 14:23:29
URL: http://omolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback