Så nu är det dags att komma?

Tjenixen!

Idag gick jag upp tidigt för första gången sen skolan slutade, det var som att gå upp mitt i natten. Tungt, svårt och jobbigt.
Jag hade ju nämligen en tandläkartid 09.20 perfekt! jaja, jag måste ju faktiskt erkänna att det är rätt skönt när man väl kommit igång och man hinner så jäkla mycket mer om man börjar dagen sissådär 3 timmar tidigare..
Efter tandregleringen gick jag in till ett lungt city och gjorde nåra små ärenden.. sen åkte jag hem till det äntligen fina sommarvädret och åt lunch med mamma i trädgården. Sen satte jag mig i en solstol och solade samt läste ut Syskonkärlek. Lite fotande hanns också med. Sen gick jag över till Mands där jag träffade diverse flickor... Vi gick ner till lianbadet. Trevligt.

Nu på kvällen har jag cyklat och köpt glass och sen spelat fotboll med Eirik. Det var skoj oboy! (rimmar inte jag vet)
Väldigt bra sommarkväll.
Har inte laddat över bilderna från idag än men dom kommer nog i morgon..
Ha det bra!
//hanna

P.S om mindre än en vecka sitter jag på ett plan mot grekland med Emma! :D:D:D:D wooohooo!
Here we come!

D.S

Kommentarer
Emma

Greklan here we coooommmmmeeeeee!!!!!!!!!!!!!

2009-06-18 @ 09:54:33
URL: http://alltidemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback