Vad jag gör? Vad gör jag inte är en bättre fråga.

Hejsan hoppsan!
Helgen var fenemenal! Innehåll:
Klassresa, med klass 7g :D mycketmycketmycket lyckat
Klassresan innehöll:
-Badning
-Cykling
-Solning
-Glass
-Kajakpaddling
-Skratt
-Mycket bra väder
-Segway
-Sumobrottning i stora sumodräkter
-Unerbara kompisar
-Fisketur
-Guidad tur på ön
-God mat
-Tångkrig (ej värktyget)
-Fotograferande
-Prat
Och en himla massa till..
Resan gick till Utö, en mycket vacker och stor ö i stockholms skärgård. Vilken sommarkänsla man fick! Nästan obeskrivligt.
På lördagen när jag kom hem, tog jag det lugnt.. såg på robinson, tittade på bilder och lite annat som jag nu inte minns.

Igår(söndag) packade jag upp.. och lite sånt trisst sen åkte jag och badade med paula, sen åkte vi till smelivs p.g.a solviks alldeles för dyra priser på glass och liknande. På lianbadet träffade vi diverse tjejer.. sen var ala tvungna att åka hem men jag åkte istället hem till min lilla gris mands :).. vi hade mycket trevligt.
Sen gick jag hem och plockade liljekonvaljer till min kära moder. Ja, som de flesta nog vet var det ju Mors Dag igår.

Nu sitter jag här i eftermiddagssolen och har tagit ut alla matteböcker, datorn och sånt skit man behöver en härlig eftermiddag. För guess what..? Jag är överlycklig. Det kommer i nästa inlägg. Få se hur många som hinner gissa tills dess.. :)
Så här ser det ut där jag sitter iallafall:

Ett trädgårdsbord fyllt med vad man kan behöva nåra timmar en vanlig måndagseftermiddag.

En jäkligt god smoothie, och det sitter ju verkligen inte fel dagar som denna.

Blommor, Jag älskar Blommor.

Hej hopp! Nu är det dags för matte!nTjoho!
eller inte. Jaja.. kommentarer uppskattas! :)
//hanna


Kommentarer
o.j

hej fina schukki! mysigt det var på lianbadet igår!! puusss

2009-06-01 @ 19:07:07
URL: http://ollssonpower.blogg.se/
Emma

sv: du gick alltid runt och sjöng på den låten på dagis xD

2009-06-03 @ 17:10:47
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Schücken

Fy fan vad du är dålig på att stava. Verktyg med ä. Namn med liten bokstav och diverse annat. AVGÅ som bloggerska.

2009-06-05 @ 00:01:35
Annie

heej sötis, vad fiiin din blogg är !!! vad är det för idiot som skriver dåliga kommentarer!!:@ <3

2009-06-06 @ 22:03:22
Emma X) <3

Utö<33 :)

2009-06-06 @ 22:36:01
URL: http://wayofemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback