Bitch of the year

Hejsan svejsan lingongren!
Jag är på strålande humör! Och guess what?
Jo det är min födelsedag idag :) hipp hipp hurra.
Min födelsedag har varit fantastisk på alla sätt men jag kommer fortsätta fira den i dagarna tre. Därför måste jag gå och lägga mig snart, imorgon blir det en lååång dag.
Dagen började med att min älskade familj kom in och uppvaktade mig, jag fick prsenter och frukost (wow, ovanligt med frukost)

Mina presenter från familjen!

Halsband och en grym bok(eller jag anar/vet att den är det)

Systemkamera + Fodral !!!!! :D:D:D HAPPPPPYYYYY!
 haha.. sen hade jag en rätt skön morgon och satte på mig ett par av mina nya jeans om jag inte hunnit använda än ;) och dom är såå sköna. Sen kom jag till skolan, möttes av söta klasskamrater som omfamnade mig. Se på svenskan blev jag sjungd för om man nu kan säga så, sen en bildlektion i all sin stillhet. Sedan lunch, och till min fasa sjöng dom faktiskt inte för mig i matsalen som är mycket pinsamt, hihi. Sen So, med film och lite helt okej genomgång. Sen favoritämnet gympa med brännboll där vårtlag vann! Yey! :D
Jo, nu ska ni få höra om min eftermiddag/kväll:
Jag åkte in till Johanna (R):s prao, hihiihi! Hon praoade på coffe house by George på sergelgatan inne i den där lilla gallerian, där tog hon med mig ner till deras personalrum i källaren (ahh!) och kom ut med en födelsedagsprsent! Jag blev glad! :D Hon hade köpt världens coolaste solglasögen och en redbull :D:D extremt internt* TACKAR! :D


Sedan gick vi upp och jag köpte en skogssmoothie :)

Här är den, dck urdrucken

Sen åkte vi tillsammans hem,, mådde lite konstigt: Varm/snurrig/illamående/huvudvärk/glad/borta, kom hem han pusta ut och byta om, samt ringa/få samtal med gratulationer sen kom min barnvaktsfamilj (deras barn är jag barnvakt åt och lämnade en present! :D
 
Visst är det sött?
Då blev jag också superglad :).. sen åkte jag och mamma till stan för att möta upp pappa vid resturangen vi skulle äta middag på : Halv grek + Turk hette den, och det var supergod mat. Älskar både det Turkiska och Grekiska köket :)

Ser kanske lite trist ut utifrån, det kan bero på reparationen ppå fasaden.. men gå in! Jag rekomenderar det!
sen när jag kom till alvik satte jag mig på tolvan och åkte till höglandet där jag mötte upp elsa :) vi gick en promenad och mötte upp Niklas :D.. trevligt trevligt! Nu sitter jag här och bloggar och måste verkligen gå och lägga mig!
Men måste bara avsluta med den hör sköna bilden på min kopp som jag fick av bror min :D

Ursäktar bildkvaliten på n del bilder, men men hällre dåliga än inga alls right?
Pussar och kramar från en rikigt glad Skrattarn!
//hanna

Kommentarer
Emelie - EmeliesPlace

så fina saker :)

2009-05-16 @ 09:46:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Danke Schön :)

2009-05-18 @ 18:51:23
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback