Il est formidable

Hej på er! Det är alltid jobbigt att veta hur man ska starta ett inlägg, sen så flyter det på.
i vilket fall så ska detta bli ett kort inlägg för jag har en massamassa saker jag måste göra. En av de sakerna är ett franskaprov imorgon. Men jag känner mig rättså säker faktiskt, men man kan ju alltid fortsätta plugga.

I måndags var min änglar (Josefine och Douglas) sjuka, eller bara JejjJejj som Dogge kallar henne sjuk. Därför var jag istället med O.J och O.A... vi låg mest framför tv:n och åt "bajs" som är en enklare variant av chokladmoss, mycket gott, mycket onyttigt. Sen gick jag hem och jag minns inte rikigt vad jag gjorde, jo jag planerade lite haha. Påkvällen höll jag med med lite av varje och gick sedan och träffade annie pannie. Vi gick ner till gungbrädan vid varvet och satt där och pratade. Hon hade lockpermanentat håret och ooh vad brade t blev1 superdupersött! :)



Detta bar jag i måndags
Jeans - Cheep Monday
Skärp - Monki
T-shirt -  Monki
Skor - Gamla balett/jazzskor har varit mammas i gamla tider
Kofta - Gina tricot
Jacka - Gina tricot

Väska - Minns ej vad det heter men väskan har också varit mammas

Igår(tisdag) var det nog som vilken tisdag som helst. Och på tennisen var det roligt för vi fick spela ute för första gången i år. Wow! Skoj! :) Efter det gick jag och charlotte mycket varma upp till smelivs och köpte varsin glass. Mums.. sen fortatte det hem till Challan. Jag gjorde lite matte och så åt vi mellis och drack självklart te. Sen poppade vi popcorn, på en tisdag tänker ni nu och japp så sunda är vi. Men eftersom vi är så smala och slanska så gör det ju inget. Hahahah.  Hursomhelst gick vi iallafall ut och körde klockan. Trevligt.

Idag (Onsdag) fick jag ta hem min galanta tröja från syslöjden. Jag är så stolt över den.. noot haha. Jaja, efter de så skulle ju vår lilla underbara klass ha picknick. Och visst blev det så :) Mycketmycket trevligt..vi spelade brännboll och hade rolig frågesport om alla i klassen. Vi fick ockå sluta en och en halvtimma tidigare (14.30) vi skulle slutat 16.
Därför hann jag vara med paula en stund innan hon skulle på basket, och hennes lillebror alltså, han är gudomligt söt. Man blir bara glad av hans närhet. Gulleplutt! Så vi tog en massa bilder :) hoppas paula lägger upp nåra på sin blogg som man kan sno. Fast jag tyckte att jag försötre alla söa bilder på Otto men det höll ingen annan med om. Jaja.. han är nog en av de sötaste bebisar jag träffat.

Ooooups, detta lev inget kort inlägg. Men det är å skönt att sjriva av sig.
Looooove
//hanna

Kommentarer
Amanda

kort inlägg? haha men det var fint

2009-05-15 @ 15:38:17
Emelie -EmeliesPlace

snyggt :)

2009-05-17 @ 23:32:48
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback