Annie <3

Asså annie vi har känt varann i typ ett år och jag e så sjukt glad att vi har blivit så här bra kompisar. om vi aldrig hade hamnat i samma tennisgrupp vad hade då hänt? så annie du måste bara veta att du betyder så sjukt mycket för mej. jag blir alltid så glad när jag ser dej och ditt leende kan ingen slå, du e så söt när du ler :).  jag minns verkligen första gången när vi träffades så var det den andra gruppen jag gick i. det var du, jag och två killar i min skola äppelviken. jag tyckte att du verkade så snäll och söt, och desto längre vi spelade desto bättre kompisar blev vi. och sen så bytte vi grupp igen, suck men denna gång blev det bara tjejer, efter ett tag började vi prata efter träningarna och till sista så blev vi en av varandras bästa kompisar. så annie det går inte att inte tycka om dej. puss!
image14image15image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback