Japp, så blev söndagen.

Hallojsan! Nu måste jag skynda mig innan datateknikern kommer.
Igår var det en händelserik dag. Igen?.. haha men jag var iallfall med andrea, sofia, challan och en liten stund lina hos andrea och såg på Aristocats samt pratade.. sen åkte jag hem till min underbara Annie för att lämna pengar jag var skyldig henne och stannade och prata en stund. Sen skulle både hon och jag iväg så jag steg på tolva och åkte hem till farmor där de skulle bli släktkalas(middag). Efter den trevliga middagen och kortspelen gick jag otroligt kissnödig hem. (jag är en sån person som blir det påvägen eller när jag precis närmar mig mitt hur. Jag känner det inte när jag går i från det jag har varit på). Satte mig vid datorn och tänkte börja blogga då det ringde på dörren och tre påskkärringar stog där och ville prata med mig. Dom var konstigt nog väldigt lika Hanna, Amanda och Emilia ;).. dom försökte få med mig men jag var inte så lockad så gick efter en liten stund upp till min kära plats framför datorn igen. Senare såg jag do mgenom mitt fönster längre bort på gatan och strax där efter började dom kraxa mitt smeknamn.. haha dom  fick med mig hem till Mands och där drack vi Espresso House- chaite. GOTT! sen när emilia dragit la jag, mands och hanna ooss framför tv:n och hanna somna direkt. Jag och mands låg ihopflätatde och myste. Tills avsnittet av var slut. Då var vi tvugna att gå hem.
 Det var nog allt.


Jag och mands från den varma dagen. varför kan det inte vara så varmt varje dag? :(

NU måste jag gå för han är här nu
Pussochkram
//hanna

Kommentarer
Amanda

haha, vilken fin bild du fick till där ;)

2009-04-06 @ 22:58:57
hanna

japp, superduperfin ;)

2009-04-06 @ 23:04:07
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback