Underbart är Kort

Dålig uppdatering, jag ursäktar!

Torsdagen var underbar, med enn massa skidor, skratt och filmer.
Jag fick turen att dela bussen med bl.a Johanna Thedéens klass och det är ju inte vem som helst! Tacktacktack. Dock var hon lite osocial ibland men väldigt rolig iallfall. det var en massa snö i kungsberget iallfall, det var länge sen jag såg så mycket snö på en gång. Dock tycker jag att de borde bygga ut skidsystemet en aning och förlänga tiden man är där men jag ska inte klaga. På vägen hem såg vi Torkle i knipa och hur skön är inte den? :D hahha.
Vi såg även Beck, okänd avsändare.. men vi såg inte klart den och man orkade inte fousera på hela den.

När jag kom hem var jag helt matt och hela kroppen värkte, trots mitt "spa".
Dagen efter hade jag ännu ondare, vilket var igår dårå.
Jag gick som vanligt i skolan, var med emma efteråt och tiggde då lite massage av emma vilket fick bort en del av min  underlig värk..
På kvällen var jag med Paula, vi såg världshistoriens sämsta film. Haha det var dock meningen och personalen på Videoheat gav oss inte riktigt förtroende för filmen heller, haha.



Ha det bra
//hanna


Kommentarer
J O H A N N A

Om jag ska vara ärlig så hade jag inte ont någonstans..

2009-02-01 @ 22:33:09
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback