So what.

Tja!
Det najsiga vädret är borta. Det är synd. Fast mitt på dgaran är det rätt varmt.
Jag har blivit mer galen än vad jag var innan i kläder. Inte bra. Fast kul. Och snart fyller jag år. Det är ännu roligare.
Och det är inte långt till sommarlovet, det är bäst.

Ikväll ska jag segla för första gången i år. Det ska bli najs. Aningen kallt kanske, men man får klä sig efter väder som det gamla talesättet lyder.
Idag var det halvsegt i skolan. På engelskan var de flummigt. Iallafal i min grupp. Typ skrattanfall x 3.
Imorrn ska jag träffa annie, de kommer bli fett med najs.

Berlin, sommar 08.

Ha det bra!
//hanna

Kommentarer
JOHANNA THEDÉEN FOTOBLOGG

Jag vill också åka till Tyskland..

2009-05-07 @ 18:40:02
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback