Music Music Music

Tja, jag är beroende av några låtar. Och är jag är beroende så går det inte att stoppa förrens jag tröttnat på den helt och hållet. Här några av mina favoritlåtar, både just nu och alltid som inte går att tröttna på. Som ni nog kommer märka så är ingen av låtarna nya. Men gammal musik dominerar verkligen ny.

Poison - Alice Cooper
Gotta leave my truobles behind - Miss Li
The Rose - Bette Midler
I don't want to miss a thing - Aeronsmith
Our Last Summer - Abba
Moulin Rouge - Lady Marmelade

OCH MÅNGA, MÅNGA,MÅNGA FLERA!
Men jag tycker som ni ser om alla genrer och sorters. Jag är inte fast vid en liksom.

KrAm
//hanna

Kommentarer
Anonym

e dt fjortis versionen av poison eller den bra?

2008-12-20 @ 11:16:02
Hanna

original verison ofc

2008-12-20 @ 11:40:44
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback