Hej blogg.

nu e det efterlängtade sommarlovet äntligen här. jag sitter här och tänker på det gångna skolåret och lyssnar på imagine av john lennon och börjar nästan gråta. tänk vad bra det kan bli av något som man var missnöjd med från början. jag  minns så väl när jag fick se min klasslista och tänke; nej, så här kan jag inte ha det i fyra år.
men jo, tänk vad bra det har blivit och vad många nya kompisar jag fått killar som tjejer. och jag måste bara seja tack 6g för att ni finns. jag kommer sakna er så himla mycket under sommarn.

jag har inte bloggat på länge men här e lite saker jag gjort senaste tiden:
seglat med sofia,
badat massor,
vart med mina underbara kompisar,
hoppat studsmatta,
ätit glass,
sovit,
solat,
OCH MEST AV ALLT LÄNGTAT TILL SOMMARLOVET SOM ALLA ANDRA.
men alla de här sakerna var ganska självklara tt man gör på försommarn.

idag slutade vi halvtolv, och kollade bara på film och badade på alla lektioner. sen var jag med min älskling alice och hennes kompis lollo som e jätte söt och snäll på abacaf'é och åt luch och flumma och snacka lite :). sen gick jag och lice hem till mej.

nu ska jag gå och ta mej ett varmt bad och sen en kopp te, jag älskar te verkligen. imorrn börjar sommarlovet kan inte fatta.

PUSS JAG ÄLSKAR ER BOKSTAVLIGEN KOMPISAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback