Tråkigt

Idag har jag haft ganska tråkigt, först var jag bara hemma och gjorde ingenting sen åt jag lunch. och efter lunchen gick jag en kort prommenad innan min släkt skulle komma. mina kusiner e så sjukt omogna och jobbiga att det inte är sant. och vågar aldrig erkänna att jag e bättre än dom på nånting. så jag pallade inte dom så jag och gick. den ända som gick att vara med var min sjuåriga kusin beata. ett av mina mellannamn faktiskt. nu ska jag ringa anna. kramis kramis ;)

e det nån mer än jag som vill ha tillbaka solen? :/

Kommentarer
molly

nej gud, SOL, VAR ÄR DU?!

2008-05-18 @ 21:17:19
URL: http://mollina.blogg.se
hanna

ja ellehur det e snart sommar ju! det här går ju inte :(

2008-05-18 @ 21:43:51
Emilie

Nämen fin blogg, hörrudu (:

2008-05-18 @ 21:49:50
hanna

man tackar :P

2008-05-19 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback