Skattjakt efter Odd Molly

Tjena tjena mittbena.
Idag började jag dagen med att spela lite oseriös tennsi med Annie och Sofia eftersom tränare inte var där. Han hade sagt förra gången att han inte skulle komma och fixa en ersättare, men icke.
Sen vid ett, halvtvå tiden åkte jag till Odd Molly utförsäljning med Sofia, Sofias storasyster och Sofias mamma.
Det var inte så mycket folk som man kunde tro, vilket var väldigt skönt som man hade kunnat tro.
Men man var egentligen tvungen att ha en inbjudan för att komma in men den behövde man aldrig visa så det var frittfram. Men jag tror inte så många hittar dit om man inte känner till att det ska vara.
Kort sagt köpte jag två tröjor, ett linne och en t-shirt för sammanlagt 450 kr. Vilket kap!
Sen åkte Sofias mamma hem eller något och jag, Gabb och Sofia gick vidare till själva affärsagtorna.
Jag var på jakt efter en kappa jag provat för några veckor sen men inte alls trodde var så efterfrågad med tanke på hur många andra snygga kappor H&M haft i år så fanns den inte någon stans! Det här jag nog sagt tio gr idag, "Den är svart med blixtlås och puffärmar och ganska lång" och iblan tillade "den har två snören såhär.. och den är rätt tunn". och efter att ha vart i nästan varenda hmbutik hittar vi den fast i vinröd och mörkgrå. Bättre än inget alls jag blev bara överlycklig av att få se modellen. Jag provade båda och kom fram till att den grå var bäst och lättast att kombinera till. Då var problemet löst tänkre ni då, men nej. Jag har inte råd med den eftersom jag gjorde av med nästan alla pengar på Odd Molly. Så jag står mellan ett svårt val att låna av Gabb eller Sofia eller hänga undan den till imorrn då mamma ska ta ut sin personalrabbat på strumpbyxorna och kappan. Så blev det, även om kassörskan sa att man inte fick det. Men tänk nu om hon nu mot all förmodan låter nån annan köpa eller prova den!
Jaja det här inlägget blev väldans långt så här avslutar jag med lite bilder.

Linnet

 bakifrån

T-shirten

Bakifrån
vilken ska jag ha på skolfotot!!??

/hanna


Kommentarer
Johanna

Ha de första linnet :D de va jättesnyggt! (:

2008-09-28 @ 21:59:01
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

okej, tack! :)

läste du hela?

2008-09-28 @ 22:00:09
Johanna

Jappjapp, de gjorde jag :) duktigt va?

2008-09-28 @ 22:07:13
URL: http://anywayday.blogg.se/
hanna

ja mycket

2008-09-28 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback