090408

Hej på dig mums! Idag var jag med Annie Pannie på IKEA. Kag köpte lite galjar till garderoben och ett stort doftande vaniljljus. Najs! Det var ganska kul faktiskt, det var länge sedan jag var där. Sen började Annie snickra för glatta livet och brrade och höll på med sina garderober och jag fattade knappt vad hon gjorde, istället kollade jag i en gammal skokatalog och satt på en pall som ett spöke.(livlöst). Sen skulle Annie iväg på ridning och jag åkte hem.

Sen packade jag lite. Efter det gick jag till Mands och kollade på tv, fotade och drack chaite. Vi gjorde fruksallad också! vilken helkväll va? ;) Mysigt.
Nu måste jag sova. Ska upp ganska tidigt imorgon.. Men vad jag tänker göra får bli en senare berättelse..

puss på er kycklingar!
//HANNA


Kan ni tänka er något skönare än att köra ner tårna i bränhet sand så att de nästan gör ont i fötterna just nu?
Fyfan vad härligt.  Jag kan verkligen lvea mig in i denhär bilden. För det är något som jag verkligen längtar efter.


Kommentarer
Emma

Bilden är antiparos eller hur ;)

saknar dig! <3

2009-04-09 @ 12:44:25
URL: http://alltidemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback