Du och jag Kennet, du och jag.

Tjena Mors, den första dagen i åttan var då avklarad. Intensiv, men okej. Efter skolan gick jag hem och åt smaskigt mellis saamt tog det luuugnt. Väldigt skönt. Nu på kvällen var jag ute och joggade som jag inte gjort på länge. Stööört skönt, tvekade först men övertalade mig själv genom att tänka på hur skönt det blir efteråt. Jag hade rätt och ångrar det inte en sekund. Nyduschad och fräsch sitter jag här framför denna manick men ska strax gå ner till teven för att se på family guy som är ett av de roligaste pogrammen som finns.

En av Annas katter i Grekland :) Katten på bilden heter Ella. Hon är min gullegris.

Imorgon ska det vad jag har hört bli bra väder, najs! Dessutom börjar jag tio över tio.. sjuukt trevligt.
P.S Kennet är min Ipod för de som inte vet.
Toodeloo!
//hanna

Kommentarer
Emma

hehem... Silla tror jag tyvärr hon hette hanna XP

2009-08-21 @ 21:59:56
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Emma

sv: Ursäkta mig men anna stavar det så Silla med S! och efter som anna gett dom namnen o det är hennes katter så... ha! sorry hanna ;)

2009-08-28 @ 21:24:44
URL: http://alltidemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback