Golden Nails

Hej på er igen..Dagen har varit megaskön. Jag var med bästa Jeppan både här och hos henne. Vi var riktigt osunda, degiga och lulliga. Supermys kort sagt. Jag målade mina naglar i en väldigt cool guldig färg samt tog en del fina bilder. Sånt gillar vi. Efter denna helg kände jag verkligen för en joggingtur med lille röde Kennet igen. Lika skönt som alltid..passade också på att springa förbi tennisen och kolla upp mina tider. Tråkigt nog var bara en av tiderna uppsatta..menmen på tisdag så får jag spela. Riktigt taggad på det. Nu, innan det blir efterrätt, plugg och facebook ska jag hoppa in i duschen.
Bilder kommer i nästa inlägg.
Vi ses, bered er på en ny vecka. Tusen pussar.
//skrattarn hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback