Innan frosten

Hej på er, idag blev det en hemmadag till en början och fortsatte med att jag gick till niklas och bakade kladdkaka och såg på Wallander. Jag älskar Wallander, hur fånigt det än kan vara. Vi har ikväll gäster, eller det är några utav pappas jobbarkompisar vilket betyder att vi får extra god mat, Jag tror det blir grillade kyckligspett eller något sådant. Efter maten ska jag träffa min bästaste bästis Emma alltidemmas.blogg.se heter hennes blogg för den som är intresserad. Henne har jag inte träffat sedan vi skildes åt på Athens flygplats den 6/7.. mycket sorgligt. Eller egentligen inte men jag tror att den var en av mina bättre resor i mitt liv hittills.
 
Min bästaste Emma i Grekland

Jag glömde berätta att jag igår förresten åkte till stan med Niklas, köpte varsin present till Elsa på Butrisks och träffade sedan av en ren slump Elsa och Emma L kort efter. Vi åkte hem och hämtade badkläder och åkte sedan till Djävulsklipprna och badade. Mycket spännande, inte sant?

Så nu fick ni veta det också, jag tror att otroligt många inte hade överlevt utan den informationen.
Är jag inte duktig som uppdaterar så ofta nuförtiden, men jag kräver faktiskt lite mer kommentarer!
Ha en trevlig kväll
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback