SBS Solig Blåsig Söndag

Hejhopp! En ny sommarlovsdag. Alltid lika trevligt. Idag skulle jag ha vart md Pulan men hon svarar inte så då får det bli något annat. Eller så ringer hon kanske snart, eller inte. Då blir jag inte speciellt förvånad, hon är ju faktiskt Stockholms sämsta mobilsvarare. Det är ju inte illa, ellerhur?

Igårkväll var det iallafall mycket  mysigt, det brukar det iofs oftast bli när vi hittar på nått tillsammans.. oj, nu tryckte jag på nån knapp så att det blev kursivt! OMG, det går inte att fixa tillbaks. Jaja, det är nog inte så farligt. Ikväll ska jag fira Elsa och grilla med härliga prickar(personer alltså, inte mönstret). Det kommer nog bli mycket trevligt.

Bild från när jag var ute och segla med båten - Stockholms skärgård

Nu ska jag klä på mig, det är inte så bekvämt att sitta i en handduk hela dagen.
Ha en härlig söndag, för vissa kanske sista lovdagen eller bara slut på helgen!
Kramar
//hannapannalingonkanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback