Inget handtag längre

Jag vet, världens sämsta rubrikuppfinnare. Men bättre är någon än ingen alls. Tycker jag iallafall.

Dagen har vart mycket dramatisk!
Börjar med en härlig morgon, börjar åtta, glömt nyckel och har matte. Bra  början.
Hade alla rätt på diagnosen vi fick tillbaka, inte speciellt svår och man bört få det för att vara godkänd. Men jag uppskattade det.
Sen franska, superduperkul! Eller inte, vi får i vilket fall alltid sluta tidigare på Onsadagar, konstigt?
Sedan syslöjd, världshistoriens tråkigaste ämne, iallafall idag kändes det så.
Lunch, korvstroganoff, som inte smakar rätt.
Nolektion, som avbröts av ett "problem" som fick hela skolan att jubla i kör.
Vattenledningen trasig, hela skolan fick sluta. Klockan var då innan ett och vi skulle haft mer än tre timmar kvar den dagen. Och tack snälla för att du kom till vårt klassrum annars hade väl vi missat det och gått hela lektionen..trots att jag satt och kollade ut genom fönstret och noterade att ovanligt många slutade på en gång för att vara onsdag.

Efter skolan var jag med diverse trevliga tjejor. Skön eftermiddag.
Sen när jag kom hem gjorde jag sönder ett handtag på en kaffe/tekopp. Tur att det var den ersättsbara sorten.
Klantiga jag, men jag har nog inte slagit sönder något sen jag var liten. Dessutom kan man ha det som en take-awaymugg nu ;). haha

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
Johanna Thedéen

Svar: Vielen Dank :)

2009-02-05 @ 17:48:56
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
hanna

va haha?, det åassar väl inte in här :P

2009-02-05 @ 21:24:49
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback