Inget vidare till bloggerska

Hallå i hatten!
Dålig uppdatering, jag vet.

Torsdag:
Lika tråkig, seg och utdragen som alla andra torsdagar. Efter skolan, tennis och vi fick äntligen en förklaring till vår lite ojämna grupp. Komiskt om man var där. annars låter de nog väldigt obetydligt.

Fredag: MYSDAG! första gången jag hade mjukisbyxor i skolan trpr jag, väldigt skönt. Outfiten bestog även av fårtofflor och tjocktröja. Skööönt! Dock mådde jag sådär under dagen och på eftermiddagen flummade jag ur helt hemma hos emma där det gjordes hallonshake och scones. Emma är en ängel. Sen satt vi som i vanlig tur och ordning och kollade i klädkataloger med teven i bakrunden. Kvällen myste jag med nåra vänner.

Lördag, ALLA HJÄRTANS DAG: Jävligt skön dag. Superfint väder. Gjorde diverse saker och gick sen ut på isen med Lisa och ritade hjärtan i snön. Gick sen hem till henne drack ta och kollade i gamla skolkataloger, mycket kul. Sen var det dags att gå hem för att slå in presenter och göra mg i ordning för Emmas middag. Mycket mycket mycket trevlig blev den även om det blev lite för mycket för mig med två dansfilmer på raken. Och det lite lustiga var att alla som gillade den eller höll på med dans hade redan sett dom flera gånger. Jaja man får ta seden dit man kommer.

Söndag(idag):
Träffat min kusin och köpt latteglas med hängande skedar. Sitter nu och tar det lugnt vid datorn. Är väldigt trött.





Ha det bra
//hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback