Måndagsbarn

Rubriken är en väldigt bra låt för den som inte visste. Gjord av Veronica Maggio. Och sen så är det ju faktiskt måndag i dag. Och inte vilkne måndag som helst nej för det är världens bästa Emmas fjortonsårsdag! Grattis Grattis Grattis älskade vän. Och förresten så har jag haft mina greklandsarmband i exakt sju månader idag! pärlor har trilllat av, färgen har blekts och snörena börjar tråda sig. Men vad gör det? Det symboliserar dig! Och dig släpper jag aldrig.

Jag kan tala om att jag är rädd för att bli sjuk eller få influensa, men det hoppas jag att jag slipper undan eftersom alla i min omgivning är eller har vart sjuka.
Idag var det väldigt fint väder tycker jag, första gången det varit riktigt solig på flera månader! Härligt härligt, och om man är riktigt uppmärksam märker man att det inte blir mörkt förrens efter fem, förut så var det runt halvtre.

I helgen har jag mest vart med kompisar, vart i stan och gjort lite olika ärenden och ätit och sovit. Lite tennis har också hunnits med. Skön helg.
Inköpen har blivit; Födelsedagspresent till Emma, En sen födelsedagspresent till Fina Lina, ett underställ (bra att ha fler till sportlovet) En strandklänning/sommarklänning, en body och en almernacka.

Tunikan/klänningen verkar säkert väldigt onödig såhär års, men jag ville passa på när den fanns och sen så gäller det att plannera. Superduperfin tycker jag, ganska vanlig.


Body med mönstret ovan och de flesta vet nog hur en body ser ut så ni kan ju tänka er. Annars kommer nog en bild på hela senare.

Nu i eftermiddags, gick jag in i mammarollen igen. Inte speciellt jobbigt, ganska kul faktiskt. Men nu är jag ganska trött och ska göra Soläxa.

Ha det bra
//hanna

Kommentarer
Emma

äntligen kommer bilden ut! ;)nice!

2009-02-09 @ 18:56:36
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
Emma

Tack så mycket <3

2009-02-09 @ 18:58:04
URL: http://alltidemmas.blogg.se/
hanna

varsegod, älskling! :)

hihi tack

2009-02-09 @ 19:35:22
URL: http://skrattarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback